We zijn open voor afhalen!

We blijven natuurlijk uw bestellingen bezorgen, maar u kunt nu ook gebruik maken van ons afhaalloket. Meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

Door de Brexit en de coronamaatregelen kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 17,50

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, binnen 1 - 2 dagen bezorgd
Maak je naam onvergetelijk

Paperback

€ 17,50

Boeken gratis bezorgd vanaf € 15,- (NL en BE)
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 15 maart 2021
Koop lokaal, ook online!

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt. Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen. Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leenbakker.
ISBN
9789461262936
Vorm
Paperback
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
Druk
1e
Verschenen
01-10-2018
Taal
Nederlands
Pagina's
160 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris