StoryBrand

Hoe een heldere boodschap je bedrijf laat groeien

Donald Miller ; Daan Schmidt Taal: Nederlands

Paperback

€ 27,99

Afwijkende levertijd: 1 - 2 werkdagen
StoryBrand

Paperback

€ 27,99

Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Op voorraad bij:
Van der Velde Sneek
Van der Velde Groningen A-kerkhof

Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs, campagnes en tactieken. Pure geldverspilling – want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de snelweg.

Klanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe kan jouw product of dienst daarbij helpen?

Het ontwikkelen van een heldere boodschap is hierbij essentieel. De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Dat inzicht vormt de basis van de StoryBrand-formule.

De StoryBrand-formule is volledig gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.

<>
  • Creëer een unieke meerwaarde voor je klanten.
  • Voorkom geldverspilling en zet in op het verhaal van je klant. Het is het waard.
  • Trefwoorden: handleiding

    ISBN
    9789089655868
    Vorm
    Paperback
    Uitgever
    Van Duuren Management
    Druk
    1e
    Verschenen
    06-07-2021
    Taal
    Nederlands
    Pagina's
    240 pp.
    Genre
    Management, Economie & Communicatie
    Geen recensies beschikbaar.
    pro-mbooks3 : libris