We zijn open voor afhalen en (beperkt) winkelbezoek!

Momenteel kunt u, conform de coronamaatregelen, onze boekhandel weer bezoeken of gebruik maken van een afhaalloket. Meer over de coronamaatregelen van de Rijksoverheid.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

 

Gebonden

€ 20,00

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, binnen 1 - 2 dagen bezorgd
Superklantvriendelijk

Gebonden

€ 20,00

Boeken gratis bezorgd vanaf € 15,- (NL en BE)
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 15 maart 2021
Koop lokaal, ook online!

Is het voor elk bedrijf haalbaar om net zo klantvriendelijk te worden als de Efteling, Kees Smit Tuinmeubelen of Jumbo? Jazeker! In Superklantvriendelijk geeft Remko Amesz praktische tips die toepasbaar zijn voor iedereen die klantvriendelijker wil werken. In gewonemensentaal loodst hij je langs de vijf stappen die je kunt doorlopen om ook jouw bedrijf tot in elke vezel superklantvriendelijk te maken. De auteur sprak vele experts op het gebied van klantgerichtheid en tekende talloze inspirerende anekdotes op. Met de praktische adviezen en voorbeelden in dit boek kun je na het lezen direct aan de slag. ---------------- Remko Amesz is sinds zijn eerste bijbaan in een café-restaurant gefascineerd door het onderwerp klantvriendelijkheid. Na zijn studie bedrijfskunde heeft hij ruim vijftien jaar werkervaring opgedaan op het snijvlak van operatie, marketing en commercie. ----------------- ‘De inspirerende lessen in dit boek zijn in de praktijk getest door managers van klantgerichte organisaties en ze werken. Lees dit boek en ga ermee aan de slag!’ — Sydney Brouwer, auteur van Klantgericht leiderschap en spreker op het gebied van klantbeleving ‘Een aanrader voor eenieder die praktische tips wil om zijn of haar organisatie (nog) klantvriendelijker te maken.’ — Berry Veldhoen, directeur Altuïtion en auteur van o.a. Klanthelden in de 9+ organisatie ‘Leuk, luchtig en bovendien erg toegankelijk.’ — Evert Vols, partner en Klantbelever bij Buro Improof
ISBN
9789090332253
Vorm
Gebonden
Uitgever
Pumbo.nl B.V.
Druk
1e
Verschenen
30-06-2020
Taal
Nederlands
Pagina's
176 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr1 : libris