We zijn open voor afhalen en (beperkt) winkelbezoek!

Momenteel kunt u, conform de coronamaatregelen, onze boekhandel weer bezoeken of gebruik maken van een afhaalloket. Meer over de coronamaatregelen van de Rijksoverheid.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

 

Paperback

€ 22,95

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, binnen 1 - 2 dagen bezorgd
Omgaan met Event Disruptie

Paperback

€ 22,95

Boeken gratis bezorgd vanaf € 15,- (NL en BE)
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 15 maart 2021
Koop lokaal, ook online!

OMGAAN MET EVENT DISRUPTIE De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is. Maar ook als we weer ‘mogen’, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ‘on site’ gaan realiseren. Online en hybride events veroveren nu een plek die nooit meer volledig zal worden ingeleverd. En dat is ‘even’ schakelen. De Event Disruptie is compleet. Nieuwe vaardigheden, kennis en creativiteit zijn nodig om impactvol te organiseren binnen het ‘nieuwe normaal’. Dit boekje geeft je inzicht in de mogelijkheden, aandachtspunten en voor- en nadelen van online en hybride events. Het helpt je de juiste online werkvorm en het juiste platform te kiezen en het programma energiek, dynamisch en interactief op te tuigen. Lenny Klaassen organiseert vanuit haar eventbureau Effectivents al 20 jaar bedrijfsevenementen en is trainer in eventmanagement. Zowel de events als de trainingen zijn sinds het tweede kwartaal van 2020 volledig in de Event Disruptie meegegaan. Haar visie: wie gebaande paden durft te verlaten en creativiteit en innovatie durft te omarmen, zal zien dat online en hybride varianten ook hele mooie kansen brengen. In dit boekje lees je er meer over.
ISBN
9789462157163
Vorm
Paperback
Uitgever
Vakmedianet
Druk
1e
Verschenen
01-12-2020
Taal
Nederlands
Pagina's
76 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris