We zijn open voor afhalen en (beperkt) winkelbezoek!

Momenteel kunt u, conform de coronamaatregelen, onze boekhandel weer bezoeken of gebruik maken van een afhaalloket. Meer over de coronamaatregelen van de Rijksoverheid.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

 

Paperback

€ 22,50

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, binnen 1 - 2 dagen bezorgd
Begrijpen we het nog?

Paperback

€ 22,50

Boeken gratis bezorgd vanaf € 15,- (NL en BE)
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 15 maart 2021
Koop lokaal, ook online!

In de economie als vakgebied en wetenschappelijke discipline groeit de laatste jaren de aandacht voor de gedragseconomie. De gedragseconomie onderzoekt de consequenties voor economie en beleid van het feit dat mensen graag de meest rationele keuze willen maken, maar daar vaak slechts in beperkte mate in slagen.
Met dit boek presenteert Floris Heukelom op voortreffelijke wijze hoe deze nieuwe vorm van economische wetenschapsbeoefening bijdraagt aan tal van praktische inzichten.

Floris Heukelom (1978) is als universitair docent verbonden aan de Radboud Universiteit Nijmegen.
ISBN
9789089532336
Vorm
Paperback
Uitgever
Boom
Druk
1e
Verschenen
15-04-2014
Taal
Nederlands
Pagina's
200 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris