We zijn open voor afhalen en (beperkt) winkelbezoek!

Momenteel kunt u, conform de coronamaatregelen, onze boekhandel weer bezoeken of gebruik maken van een afhaalloket. Meer over de coronamaatregelen van de Rijksoverheid.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

 

Paperback

€ 22,50

Afwijkende levertijd: 1 - 2 werkdagen.
Kan dat zomaar?

Paperback

€ 22,50

Boeken gratis bezorgd vanaf € 15,- (NL en BE)
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 15 maart 2021
Koop lokaal, ook online!

Mondige mediaconsumenten hebben steeds meer mogelijkheden (vooral online via sociale media) om tekst en uitleg te vragen aan journalisten. Waarom heeft de redactie of de individuele journalist deze keuze gemaakt? Welke ethische regels zijn er in de journalistiek? Houdt iedereen zich daaraan? Bestaat er één journalistieke ethiek voor alle redacties of bepaalt elke redactie zelf de spelregels? Kun je met journalisten afspraken maken? Waarover wel en waarover niet? Moeten journalisten altijd zeggen wie ze zijn en wat ze doen? Verandert het internet de manier waarop de media de privacy van mensen beschermen? Je kunt toch alles in een handomdraai te weten komen? Mogen journalisten publiceren wat ze willen? Waar kun je terecht met klachten? En waar liggen voor alle burgers de grenzen van de vrijheid van meningsuiting? Over deze en andere vragen gaat dit boekje, geschreven door media-ethicus Huub Evers voor alle nieuwsconsumenten die meer willen weten over de spelregels van de journalistiek.
ISBN
9789059317451
Vorm
Paperback
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
Druk
1e
Verschenen
16-09-2011
Taal
Nederlands
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris