De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

ebook EPUB

€ 9,99

Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
{{promotion.PromotionName}}

Elke organisatie en ondernemer wil `iets met sociale media, maar in de praktijk blijkt dat vaak nog niet zo gemakkelijk. Hoe zorg je ervoor dat je de duizelingwekkende mogelijkheden van Facebook of Twitter optimaal benut en wat moet je vooral niet doen? Voor Dave Kerpen is het eenvoudig: luister naar je klanten, probeer niet je product of dienst te pushen maar wees vriendelijk en behulpzaam. Met dit boek helpt hij je te kiezen voor de juiste netwerken, slim te reageren op kritiek, transparant te zijn op de juiste momenten en nog veel meer. Onmisbaar voor iedereen die het zakelijke gebruik van Facebook of andere sociale media onder de knie wil krijgen.
ISBN
9789047006206
Vorm
ebook EPUB
Uitgever
Business Contact
Druk
1e
Verschenen
19-03-2013
Taal
Nederlands
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris