Paperback

€ 21,99

Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, binnen 1-2 dagen bezorgd
Upstream

Paperback

€ 21,99

Boeken gratis bezorgd vanaf € 15,- binnen NL en BE
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Op voorraad bij:
Van der Velde Leeuwarden
Van der Velde Assen
Van der Velde Grote Markt
Van der Velde A-kerkhof
Van der Velde Drachten
Van der Velde Harlingen
Van der Velde Dokkum
Van der Velde Sneek

Agenten achtervolgen overvallers, artsen behandelen patiënten met chronische ziekten en callcentermedewerkers handelen klachten van klanten af. Maar veel misdaden, chronische ziekten en klachten van klanten zijn te voorkomen. Waarom blijven we zo vaak stroomafwaarts en komen we niet stroomopwaarts waar de problemen ontstaan?

Dan Heath laat zien dat het mogelijk is om obstakels te overwinnen door anders te denken. Een reiswebsite voorkwam twintig miljoen telefoontjes naar de klantenservice dankzij eenvoudige aanpassingen aan het boekingssysteem. Een schooldistrict halveerde de uitval door te voorspellen welke leerlingen zouden afhaken. Upstream levert praktische oplossingen om problemen te voorkomen in plaats van erop te reageren.
ISBN
9789400513150
Vorm
Paperback
Uitgever
Lev.
Druk
1e
Verschenen
02-02-2021
Taal
Nederlands
Pagina's
352 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris